شايسته ترين نكات درباره‌ي طرح ريزي عروسي

۶ بازديد



تمامي مي‌دانيم كه پس از هر تصميم گيري اي نياز به يك طرح ريزي موجود هست خصوصا درصورتي كه اين تصميم گيري براي وصلت باشد . مي بايست بدانيد كه مهم‌ترين عمل براي برگزاري يك مراسم عالي و بي دردسر طرح ريزي كردن است . شما به دو برنامه نياز داريد :
يك برنامه ي تقسيم ميزان دارايي براي مراسم و يك برنامه ي وقتي براي آراسته كردن امور و صرفه جويي در وقت تان . زيرا هر چه به مورخ عروسي نزديك خيس مي‌شويد شغل هاي تان اضافه و برنامه تان فشرده خيس خواهد شد كه ولي فارغ از اين برنامه حتما يا اين كه چيزهايي را فراموش خواهيد كرد و يا اين كه در دقيقه نود و با اضطراب آن امور را انجام خواهيد بخشيد .
يك روزنگار بخريد تا برنامه و شغل هاي روزمره را كه انجام مي دهيد يا اين كه قرار است انجام دهيد در آن يادداشت نماييد . خوبتر است اين يادداشت برداري و ثبت اتفاق ها را از به عبارتي خواستگاري استارت فرمائيد چون در‌اين‌حالت‌ اين روزنگار بعد ها مشتمل بر شايسته ترين خاطرات معاش تان خواهد بود و نيز چنين با اين عمل چيزي را فراموش نميكنيد و يا اين كه بدقولي نميكنيد .
براي تقسيم بندي ميزان دارايي تان ميتوانيد يك ليست از تمام خريدهايي كه بايستي انجام دهيد تهيه و تنظيم فرمائيد و هزينه اي كه براي آن در حيث گرفته ايد را جلو آن بنويسيد و ميزان دارايي تان را تقسيم نماييد . در حالتي‌كه هنگام توصيه دادن هزينه ي يكي‌از امور بيش از آن چه پيش گويي كرده بوديد شد مي‌توانيد آن هزينه را از يك چيز ديگر كم فرمائيد . به عنوان مثال در حالتي‌كه ارزش رينگ ي عروسي بيش از انتظارتان شد ميتوانيد از خرج گل آرايي يا اين كه آرايشگاه تان كم فرمائيد .
هنگام گزينش آرايشگاه , خياط , عكاسي و . . ليستي از نام هاي آن‌ها تنظيم نمائيد و جلو هر يك بها ها و نكات مثبت و منفي شان را يادداشت نماييد و در سود آنها را با نيز مقايسه نماييد تا خوبتر بتوانيد تصميم گيري نمائيد و گيج نشويد .

خرج هايي كه بايستي براي آنان دارايي در لحاظ بگيريد بدين شرح هستند :
1 - هزينه هاي محل كار منزل يا اين كه عاقد
2 - رينگ ها
3 - آينه و شمعدان
4 - كارت دعوت ها
5 - سفره ي عقد
6 - گل آرايي مراسم عروسي
7 - عكاسي و فيلمبرداري
8 - كيك عروسي
9 - شيريني مراسم عروسي
10 - ميوه ي مراسم عروسي
11 - سالن , هتل يا اين كه مكان عروسي
12 - مجموعه موسيقي
13 - شام عروسي در شرايطي كه كه جدا از هزينه ي مكان باشد
14 - خدمه و پيشخدمت ها
15 - كت و شلوار داماد
16 - كفش داماد
17 - تور و خرقه عروس
18 - تاج رمز عروس
19 - كفش عروس
20 - آرايشگاه عروس
21 - مدل گل عروس
22 - گل آرايي خودرو عروس
23 - ماه عسل
24 - سريس طلاي عروس

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.