نكات طلايي در گزينش كفش عروسي

۲۶ بازديد

خريد كفش عروسي اعم از برنامه هاي حياتي قبلي از برگزاري مجالس عروسي است . عروس خانم ها به دليل استرس و فشار روحي كه گهگاه قبلي از تشريفات عروسي به سراغ آن‌ها مي‌آيد , شايد نتوانند به خير و خوبي جامه يا اين كه كفش خويش را گزينش نمايند . كفش بر طرز رويه رفتن عروس در تالار تاثير متعددي داراست . براي تعيين خوب تر كفش عروسي مي شود به موارد ذيل اعتنا كرد :

1 - كيفيت كفش : احتمال دارد فكر كنيد كفش عروسي صرفا براي يك شب است پس كيفيت و استمرار آن اهميتي ندارد . در حالي كه كفش عروسي بايستي مقاوم و با تداوم باشد . در عين درحال حاضر درون كفش قابل انعطاف و سبك باشد تا خط مش رفتن به راحتي صورت پذيرد .
2 - پاشنه دلخواه : كفش عروسي مي بايست مجلسي و شيك باشد . البته مجلسي بودن به معناي داشتن پاشنه بيش تر از حد نيست . بلكه پاشنه كفش بايستي مطلوب باشد تا هيچ آسيبي به پا نرسد . هر چه باشد قرار است كفش براي يك روز نيز كه شده پوشيده شود . آنهم در مجلسي كه تمام مهمان‌ها ديده به عروس دوخته اند . بدين ترتيب مي بايست پاشنه آن به نحوي باشد كه اختلالي در منش رفتن ساخت نكند .
3 - آزمون كردن كفش قبلي از عروسي : براي اطمينان از اين كه كفش راحت است و فارغ از هيچ مشكلي مي توان با آن منش رفت , بايستي آن را آزمون كرد . خط مش رفتن با كفش بر روي فرش و كفپوش هاي قابل انعطاف ميتواند در تعيين خوب تر به شما ياري دهد . در عين درحال حاضر بعداز خريد كفش نيز خوبتر است با آن يك سري ساعت رويه برويد تا پا به كفش ها عادت نمايد . پيشنهاد مي شود كفش عروسي يكسري ماه پيشين از برگزاري تشريفات عروسي خريداري شود .

4 - تعيين كفش متناسب براي بعداز عروسي
كفش هاي عروسي معمولا گران‌قيمت ميباشند . بدين ترتيب خريد يك جفت كفش با هزينه بالا صرفا براي يك شب مقرون به صرفه نيست . خوبتر است كفشي را تعيين فرمائيد كه بتوان بعداز عروسي نيز از آن استفاده كرد . كفش هايي كه راحت باشند و خط مش رفتن با آن‌ها خلل ساز نباشد .
5 - خريد كفش در طول وقت غروب
خوبتر است كفش خويش را در غروب خريداري فرماييد . چون در‌اين ساعت از روز پاها متورم و بزرگ مي‌شود و در سود مي توان خريد بهتري را انجام بخشيد . در هنگام صبح پاها كوچكتر است و كفشي كه خريداري ميگردد , تنگ و كوچك مي گردد كه بعد ها براي خط مش رفتن نقص‌ توليد مي نمايد .
6 - خريد دو جفت كفش
در حالتي كه وسواسي متعددي براي تعيين كفش داريد و يا اين كه نمي توانيد با كفش هاي پاشنه بلند به خير و خوبي روش برويد , سفارش ما خريد دو جفت كفش است . يك جفت كفش پاشنه بلند كه در آتليه مي بايست پوشيده شود . با اين كفش ها عكس هاي خويش را ثبت نمائيد و براي ورود به تالار از كفش هايي كه پاشنه كمتري دارا هستند , استفاده فرماييد . در تالار بايستي منش برويد و به ميهمانان خوشامد بگوييد .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.