شايسته ترين سرويس ها عروسي در دنيا

۱۹ بازديد

اولين سرويس ها عروسي هنگامي صورت گرفتند كه كشورهاي اروپايي تصميم گرفتند اكثري از شغل هاي خويش را تخصصي كرده و هر مورد را به بخش بخصوصي واگذار نمايند . در‌اين در بين هم مسئوليت هاي برگزاري جشن و پايكوبي هاي عروسي خويش را بر عهده سرويس ها عروسي گذاشتند . اين طريق برگزاري عروسي , به ندرت در بقيه نقاط دنيا توسعه و گسترش پيدا كرد . به گونه اي كه امروزه شاهد رونق برگزاري مجالس عروسي در كشورمان جمهوري اسلامي ايران هم هستيم .
در قبل هنگامي كه قرار به برگزاري جشن و پايكوبي بود , آن را كاملاً سنتي و در منازل برگزار مي كردند . در حالي كه اكنون جشن و پايكوبي هاي مجلل و باشكوه مي‌باشند كه برگزار كردن آن ها در منزل خير فقط مسئوليت متعددي را بر دوش خانواده زور مي نمايد , بلكه بيرون از عهده آنها بوده و در سود مراسم به صورت مناسب برقرار نمي‌شود . سرويس ها عروسي در همه دنيا صورت گرفته و تمامي تالار ها هم شباهت متعددي به يكديگر دارا هستند . به گونه اي كه استفاده از يك آپشن تازه سرويس ها عروسي در يكي كشورهاي غربي , تاثير متعددي در طريق ارائه سرويس ها تالارهاي عروسي در بقيه كشورها و اعم از مملكت ما دارااست .

شايسته ترين سرويس ها عروسي در دنيا
به اعتقادوباور بيشتر هموطنان شايسته ترين مجالس عروسي در كشورهاي غربي اجرا مي شود , در حالي كه‌اين اعتقادوباور خطا است . به دليل آنكه سرويس ها عروسي تمامي يك صورت گرديده اند و تا حد متعددي تفاوت ها از بين رفته است . با اين وجود مي توان خصوصيت هاي شايسته ترين سرويس ها عروسي در دنيا را به طور زير تشريح كرد :
قرار به دست آوردن سرويس ها مجالس در كنار گلشن : يكي مهم ترين خصوصيت سرويس ها مجالس در بعضي از كشورها , قرار دريافت كردن تالار عروسي در كنار يك گلشن قشنگ با گياهان زيباست . اين گلشن قادر است نيز مكاني براي تفرج ميهمانها باشد و نيز مكاني براي فيلمبرداري و ثبت تصاوير ياد انگيز از عروسي و داماد .
كشتي سواري : قرار به دست آوردن بعضي كشورها در كنار سواحل از قبيل مرزوبوم تركيه , قابليت كشتي سواري را هم آماده نموده است . اين كه جزو مجلس عروسي داخل يك كشتي اجرا مي شود و يا اين كه عروس و داماد بتوانند قايق سواري نمايند هم اعم از خصوصيت هاي شايسته ترين سرويس ها مجالس دنيا مي‌باشد .
ارائه اشكال غذاهاي بين المللي و دريايي : غذاهايي كه در شايسته ترين سرويس ها مجالس دنيا , عموما از بين غذاهاي دوست داستني بين المللي و گهگاه هم غذاهاي دريايي است . وجود گونه هاي دسر و سالا , نوشيدني هاي سرد و گرم و . . . هم در سطر الزامات يك سرويس ها مجالس مخصوص است .
كيك و شيريني : پذيرايي از مهمان‌ها با كيك و شيريني بعد از صرف شام هم از ساير آپشن هاي شايسته ترين سرويس ها مجالس عروسي در دنيا به شمار ميرود . كيك عروسي هم كه براي كليه سرويس ها مجالس يكي ضروريات است .
گل آرايي بدون نقص مراسم : گل آرايي تالار مي‌تواند در بخش هاي محل ورود تالار , ميز ميهمانها و ميز شام عروس و داماد باشد . وجود اين نصيب نقش متعددي را براي برگزاري پاي كوبي مجلل و باشكوه ايفا مي نمايد .

باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.