در صورتي صورت كشيده و لاغر داريد از اين نوع شينيون ها استفاده فرماييد

۶ بازديد

يكي از گرفتاري هاي بزرگ براي خانم ها گزينش دسته شينيون قشنگ براي فرم دادن به موهايشان است هر صورتي دسته گيسو و شينيون منحصر به خويش را دارااست به اين ترتيب خوبتر است شما پيشين از تعيين دسته شينيون موهايتان فرم صورت خويش را بشناسيد آن‌گاه بر پايه ي فرم صورتتان شينيون قابل قبولي را تعيين فرمائيد . دسته هاي شينيون براي صورت كشيده و گرد و بيضي با يكديگر متعدد مي باشند .

رمز داشتن صورت خوشگل و جالب در مجالس و ضيافت هاي متفاوت تعيين دلخواه دسته شينيون و دسته پيرايش صورت است شما ميتوانيد با تعيين شينيون و ميكاپ مطابق با فرم صورت خويش با تصويري ديدني و گوناگون در ضيافت ها و مجالس متعدد حضور پيدا فرماييد .

گونه شينيون عروس براي صورت لاغر



گونه هاي نوع شينيون براي صورت كشيده و لاغر

شينيون ها دارنده جور هاي متنوع و متعددي ميباشند و شما مي‌توانيد با اعتنا به فرم صورت خويش جور شينيون گيسو تازه و قابل قبولي براي پيرايش موهاي خويش گزينش نماييد . در حالتي كه صورت شما لاغر و كشيده است خوبتر است كليه موهايتان را بالاي راز خويش عده نكنيد چون كشيدگي صورت شما بيشتر به لحاظ ميرسد . خوبتر است موهاي نصيب جلو راز خويش را به طور چتري روي صورتتان بريزيد تا كشيدگي صورت شما كمتر چشم شود .
حتما بخوانيد : نوع شينيون نصفه گشوده با اشكال موهاي نو زنانه و دخترانه

جور هاي شينيون براي صورت كشيده و لاغر گونه شينيون منحصربه‌فرد براي صورت لاغر
خانم ها با صورت كشيده و لاغر و پيشاني بلند خوب تر است چتري هاي خويش را به طور زيبايي فرم دهند و تا بالاي ديده هايشان را با امداد چتري بپوشانند .
براي اين كه صورت هاي كشيده گرد و پهن خيس به حيث برسند خوب تر است از نوع فرق ميانه و يا اين كه فرق كج براي جلوي موهاي خويش استفاده نماييد .
گونه شينيون فر براي خانم ها با صورت كشيده مي‌تواند ايده آل و دلخواه خيس باشد چون اين دسته موها صورت شمارا پرتر نشان مي دهند .

دسته شينيون زنانه براي صورت لاغر گونه شينيون فر براي صورت كشيده
در‌پي گونه هاي نوع شينيون براي صورت كشيده و باريك را مراعات خواهيد كرد كه اميد‌است‌ اين دسته ها مورد دقت شما ملازمان عزيز و گرامي قرار بگيرند .

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.