چهار روش معالجه خانگي ريزش موي

۷ بازديد

خدمات عروسي

مشكل ريزش موي مشكلي مي‌باشد كه بيشتر خانم ها سرگرم آن مي باشند . شايسته ترين روشها براي معالجه ريزش موي , روش هاي ارگانيك و خانگي مي‌باشند .
موهاي راز بخش اعظم خانم‌ها با ارتقا سن , به‌طور متفرق كم‌پشت مي شود كه به آن ( ريزش گيسو زنانه ( ميگويند و شبيه طاسي مردانه است , خيالتان راحت خانم‌ها هيچ وقت كاملاً طاس نميشوند .
ممكن است توجه كرده باشيد كه بعداز استحمام زماني به كف خزينه نگاه مي‌كنيد متوجه مي‌شويد جزو موهايتان ريخته است و كف سرتان خالي شده‌است اين شرايط سبب دل شوره و استرس مي شود و منجر مي گردد دنبال شيوه فعاليت دلخواه باشيد . . . .
چه بسا احتمال دارد خويش را فارغ از گيسو فكر كنيد و حاضر مي باشيد براي جلو گيري از ريزش گيسو به دكترها و دارو هاي و شامپو هاي گرانقيمت رو ببريد و چه بسا گهگاه درمان‌هاي نو مانند لينك گيسو هم به شما سفارش ميشود .
شامپوهاي ضدريزش گيسو يكي ديگر از راه‌هايي است كه براي جلوگيري از ريزش موها سفارش مي‏شود . ولي چقدر به معالجه اين جور از شامپوها اعتقادوباور داريد؟ ممكن است خيلي از اشخاص با مصرف اين گونه از شامپوها به معالجه قطعي دست پيدا نكرده ‏اند يا اين كه در داروخانه‌ها به دليل تنوع در برندها كمي در گير سردرگمي شده ‏اند .
ريزش گيسو يك كدام از معضلاتي است كه‌اين روز ها اشخاص را به شدت نگران نموده است و مشكلي است كه هر شخصي را ممكن است مشغول كند . غافل از اين كه روش هاي خانگي شايسته ترين راه‌حل مي‌باشند .
براي جلو گيري از ريزش گيسو خوبتر است يكسري عادت خويش را كه سبب ريزش گيسو ميگردند ترك كنيم .
بعضي اوقات رفتارها و عادت‌هاي غلط ما ممكن است به‌طور ناخودآگاه سبب ضعيف شدن موها شوند . در حالتي كه كه تا به درحال حاضر بدين مورد انديشه نكرده ايم كه احتمالا اين روش ها سبب ساز شكنندگي و ضعيف شدن موهاي راز شود . در‌صورتي‌كه از خطاها خويش بي‌خبر ميباشيد خوبتر است نگاهي به مورد ها زير بيندازيد :
از بستن محكم موها با تل راز يا اين كه كش جلوگيري كنيد .


ارايشگاه عروس

موهاي‌تان را به‌صورت عادتي نكشيد و به دور انگشت خويش نپيچيد!
از برنامه غذايي كامل كه دربردارنده تمام مواد غذايي , ميوه و صيفيجات است , استفاده كنيد .
روش‌هايي كه در ابتدا ذكر شد , احتمالا براي اجرا آسان‌تر باشند و در كمتر شدن ريزش گيسو تأثيرگذار باشند ولي خوبتر است از تاثير مواد ارگانيك غافل نشويم و به ما سك هاي ارگانيك رو آوريم . به همين خاطر سفارش مي‏كنيم يك روز وقت بگذاريد و ماسك مورد نظرتان را براي تعدادي روز فراهم كنيد .
درين مقاله به چهار روش معالجه خانگي ريزش گيسو مي‌پردازيم :
ضد ريزش گيسو : ماسك شير و جو
يك قاشق غذاخوري آرد جو + يك قاشق غذاخوري روغن بادام+ يك قاشق غذاخوري شير را با نيز تركيب كنيد و خمير بدست آمده را روي رمز بماليد . پس از گذشت دو دقيقه با آب و شامپو بشوييد .
براي تحريك رويش گيسو : آب سير و پياز
نصف يك پياز قرمز رنگ ميانگين را خرد فرماييد و با چهار حبه سير تركيب كنيد , بعد آن‌ها‌را با دو استكان آب + دو قاشق غذاخوري دارچين به‌مدت 15 دقيقه بجوشانيد . بعداز 15 دقيقه آنان‌را از روي حرارت‌ برداريد و به‏مدت چهار روز به به عبارتي صورت در جايي بگذاريد بماند . پس از گذشت چهار روز محلول را صاف كنيد و باطن شامپو بريزيد و هر توشه راز خويش را با آن شست‌وشو دهيد .
ضد ريزش گيسو : ماسك شير و جو
يك قاشق غذاخوري آرد جو + يك قاشق غذاخوري روغن بادام+ يك قاشق غذاخوري شير را تركيب كنيد و خمير حاصل را روي راز بماليد . بعداز دو دقيقه با آب و شامپو بشوييد . :
ماسك پياز
يكي پياز را رنده كنيد و از پارچه پاك عبور داده و شيره تنظيم شده را به وسيله تكه اي پنبه روي پوست بماليد و حدود 10 تا 15 دقيقه شكيبايي نمائيد كه اما اين زمان به ميزان تحمل هر فرد قابل تغيير‌و تحول است .
اگر پوست نازك و اساسي باشد , زمان كمتري حتمي است و در صورتي‌كه پوست كلفت يا اين كه چرب باشد مطمئنا به زمان بيشتري براي ادامه كمپرس آب پياز نياز است .

بعداز اتمام زمان مصرف عصاره مذكور , پوست را با آب و صابون يا اين كه شامپوي مطلوب بشوييد تا بوي احتمالي پياز هم رفع شود يا اين كه بوسيله پنبه آغشته به سركه رقيق شده سيب , پوست را تلطيف فرمائيد .

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.