ماسك موي : روشي گياهي و مفيد براي تقويت اشكال متفاوت گيسو

۸ بازديد

جنس و شرايط موهاي اشخاص , مختلف است و هركسي بسته به جنس موهايش , مي بايست براي معالجه مشكلات گيسو رمز خويش مبادرت نمايد . روش‌هاي ارگانيك همواره شايسته ترين مورد ميباشند و كمترين عارضه ها جانبي را دارا هستند . ماسك هاي گيسو براي بهبود حالت موها مورد هاي مضاعف قابل قبولي ميباشند , ولي بيشتر آن ها گرانقيمت بوده و هزينه متعددي براي ما در بر دارا‌هستند . فقط جايگزين اين ماسك موهاي پرهزينه جان دار در بازار , ماسك موهاي دست‌ساز خانگي ميباشند در‌اين مقاله ميخواهيم چندين ماسك گيسو را به شما معرفي كنيم كه به‌راحتي و با استفاده از مواد ارگانيك تنظيم مي شوند .
• تخم مرغ ناپخته سرشار از چربي ها , پروتئين ها و مرطوب كننده هاي ارگانيك مي‌باشد .
• آنزيم هاي جانور در سفيده تخم مرغ موها و پوست رمز را از باكتري ها و روغن طولاني تر تميز مي نمايند .
• روغن زيتون دارنده خواص مرطوب كنندگي موها ميباشد .
عسل دارنده ويتامين هاي ارگانيك , مواد معدني و مرطوب كننده هاي ارگانيك بوده و خواص ترميم كنندگي داراست .
ماسك موي براي موهاي آسيب‌ديده
از ابزارهاي حرارتي و حالت‌دهنده‌‌هاي گيسو گرفته تا درمان‌هاي شيميايي , كليه و كليه به نوبه‌ي خويش , به موها زخم مي‌‌رسانند .
براي معالجه موهاي آسيب‌ديده‌ي خويش ميتوانيد :
• يك زرده‌ي تخم مرغ
• يك قاشق غذاخوري عسل
• و دو قاشق غذاخوري روغن نارگيل
را با نيز ادغام نمائيد . اين ماسك را به‌مدت ۳۰ دقيقه روي موهايتان قرار بدهيد . درنهايت موهايتان را با شامپوي معمولي و نرم‌كننده بشوييد . اين ماسك با آبرساني به موي و تأمين پروتئين مورد نياز , موجب درخشندگي و تقويت موها مي شود . تخم‌مرغ به‌علت داشتن پروتئين فراوان , موهاي سالم‌تري براي‌تان به ارمغان مياورد و به‌دليل دارا بودن لسيتين , نيز خواص يك شامپوي ارگانيك و نيز خواص يك نرم‌كننده‌ي عالي را دارد .
ماسك گيسو براي كاهش شكنندگي موها
هنگامي كه موهايتان آسيب پذير , كم آب و ضعيف باشند , به مشكلاتي همچون موخوره يا اين كه ريزش گيسو مبتلا مي شويد . اين دستور احتمالا به دليل مدل‌مويتان باشد البته گاهي‌اوقات , تغذيه‌ي نامطلوب علت چنين مشكلاتي است و شكنندگي موها , نشان‌دهنده‌ي اين است كه به پروتئين بيشتري نياز داريد .
در چنين مواردي ميتوانيد با ماسك مويي كه از :
• يك فنجان ماست يوناني
• يك قاشق غذاخوري سركه سيب
• و يك قاشق غذاخوري عسل
تهيه و تنظيم ميگردد , به اعطا كرد موهايتان برسيد . اين مواد را با نيز ادغام نمائيد . از ريشه تا انتهاي موها را با اين ماسك بپوشانيد . بعداز گذشت ۱۵ دقيقه , موهايتان را با آب بشوييد . ماست يوناني با بالا بردن ميزان پروتئين , به تقويت موها ياري مينمايد . سركه‌ي سيب موهايتان را پاك مينمايد و عسل نيز رطوبت آنان را تأمين مي نمايد .
ماسك گيسو برايدرمان شوره و خارش پوست رمز
• سه قاشق غذاخوي سركه سيب
• دو قاشق غذاخوري روغن زيتون
• و دو قاشق غذاخوري آب
شوره و خارش پوست راز را از بين ببريد , موهايتان را تقويت نماييد و طراوتي مجدد به آنان ببخشيد . براي اين عمل , همه‌ي اين مواد را با نيز مخلوط نماييد . آن را روي موهايتان بگذاريد و پوست راز را به‌آرامي ماساژ بدهيد . پس از ۲۰ دقيقه موهايتان را با شامپوي معمولي بشوييد .
خواص اسيدي آبليمو باعث مي گردد از بي آبي پوست رمز و شوره رهايي يابيد . روغن زيتون نيز به‌عنوان مرطوب‌كننده براي پوست راز فعاليت ميكند .
ماسك آبليمو و روغن زيتون را هر ۲ هفته يك‌بار استفاده نمائيد .
ماسك موي براي موهاي كم آب
معمولا موهاي رنگ‌شده و موهايي كه با مواد شيميايي ترميم ميگردند , كم آب و آسيب پذير مي باشند . شما مي توانيد با استفاده از :
• يكي تخم مرغ
• و يك چهارم فنجان ماست
رطوبت را به موهاي خويش بازگردانيد . اين مواد را با نيز ادغام فرماييد و بگذاريد حدود ۲۰ دقيقه روي موهايتان بماند . همينطور مي توانيد اسانس‌هايي ( محلولي با روغن فرّار ) بدين مخلوط بيشتر فرمائيد تا سبب تقويت بيشتر پوست رمز و موهايتان شود . اين ماسك را با شامپوي معمولي و نرم‌كننده بشوييد .
ماسك تخم مرغ و ماست خاصيت دو ماده غذايي اثر گذار را در يك ماسك يكي مي نمايد . تخم مرغ دارنده پروتئين و چربيهاي اثرگذار بوده و ماست دربردارنده چربي شير به همراه لاكتيك اسيد ميباشد . هردوي اين تركيبات شايسته ترين ماسك را براي موهاي كم آب و مجروح آماده مي‌آورند . اين ماسك همينطور پرورش موها را بهبود داده و آن‌ها را مرطوب , پاك و خوش موقعيت نگه مي‌دارد .

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.