رينگ داماد

ارايش و زيبايي عروس

رينگ داماد

۱۰ بازديد



نكته قابل توجه براي آقا داماد در هنگام گزينش رينگ
خريد رينگ معمولا براي آقايان يه خرده كسل كننده است , در صورتيكه زمانيكه براي خريد رينگ مي‌رويد , بدانيد كه دقيقا چه مي‌خواهيد , اين عمل برايتان آسانتر خواهد شد . به شما ايده هايي خوا‌هيم اعطا كرد . اگرچه فرمول هندسي براي اينكار سراغ نداريم تا شما بتوانيد توسط آن فرم و ميزان رينگ تان را گزينش نمائيد . ولي عملكرد ميكنيم امداد كنيم كه با اعتنا به شخصيت , استيل و ذوق وسليقه . . . خويش تان اين فعاليت با اهميت و ولي شيرين را انجام دهيد , پس به موارد ذيل عالي اعتنا نماييد .
رينگ دلخواه براي شيوه زندگيتان :
گذشته از خريد رينگ نگاهي به شيوه معاش تان بيندازيد , به شغلتان و اين كه آيا در هنگام عمل رينگ به دست خواهيد كرد يا اين كه اين‌كه رينگ تان تنها رينگ پلوخوري است؟ در حالتي كه با ابزار آلات و خودرو آلات عمل ميكنيد , چنانچه صنعتگر , كاسب يا اين كه مغازه دار ميباشيد , اگركارتان به نحوي است كه با دستانتان فعاليت ميكنيد يا اين كه در حالتي كه ورزش‌كار مي باشيد و در زمان ورزش نميخواهيد رينگ به دست نماييد . به همگي اين مورد ها توجه فرمائيد .
رينگ اي گزينش فرماييد كه نشانگرشخصيت و استيلتان باشد :
رينگ فقط نشان عشق و علاقه شما نيست يك مدل زيور آلات است كه براي تمام قدمت به همراه خواهيد داشت , براين اساس خوبتر است رينگ اي گزينش فرماييد كه نشانگر شخصيت شما باشد .
در‌صورتي‌كه يه خرده تصور كنيد مطمئنا خوب تر تعيين خواهيد كرد .
- در صورتيكه معمولي و بي تكلفي هستيد؟
خوب تر است رينگ حلقه از طلاي بي آلايش تعيين نمائيد .
- در حالتي كه مهندس مي باشيد و يا اين كه شغلي تكنيكي داريد؟
رينگ اي از جنس تيتانيوم و يا اين كه تنگستن كه مقاوم و ميباشند را تعيين نماييد .
- در حالتي كه شخص بي باك و صريحي هستيد؟
رينگ سفارشي از جنس تيتانيوم و يا اين كه رينگ اي كه مخلوط دو جور فلز است را گزينش نماييد . به عنوان مثال رينگ اي از جنس طلاي سپيد و زردرنگ و يا اين كه رينگ اي از تيتانيوم و تنگستن .
به راحتي بيش تر از هر چيز اعتنا فرماييد :
بعضا از آقايان تصور مي نمايند كه رينگ وصلت براي به انگشت كردن راحت نيست , تلاش فرمائيد رينگ اي گزينش نمائيد كه لبه قابل انعطاف و راحتي داشته و به نيكي سيقل داده شده باشد تا در دراز بازه به انگشت جراحت نرساند . آن‌گاه اعتنا فرمائيد كه نصيب داخلي رينگ قوس كوچكي داشته باشد تا رينگ بر روي انگشتتان راحتتر بنشيند . رينگ هايي كه لايه بيروني صافي دارا‌هستند از رينگ هاي پر رنگ راحتترند .
به قطرحلقه اي كه مي‌خريد اعتنا فرمائيد , آقاياني كه انگشتان بلند و كشيده دارا هستند رينگ هاي پهن خيس و قطورتري گزينش نمايند البته آقاياني با انگشتان كوتاه خيس , خوبتر است به راحتي رينگ بيشتر توجه نمايند . قطر رينگ بين 5 تا 7 mm يا اين كه 6 تا 7mm دلخواه است .
به جنس رينگ دقت نمائيد :
طلا و جواهرات , تيتانيوم , پلاتينيوم , تنگستن و نقره فلزاتي ميباشند كه رينگ ها از آن صحيح مي‌شوند .
رينگ طلا و جواهرات : طلا جواهرات مالامال طرفدارترين دسته رينگ است و عيار رينگ داماد 9 , 14 و 18 است , هر چه عيار يعني نسبت طلا و جواهرات بالاترباشد , طلا و جواهرات گرانتر خواهد بود اما به مرور زمان طلاي 18 عيار زيباتر و درخشان خيس به لحاظ مي‌رسد . طلاي سپيد به نسبت طلاي زردرنگ گرانتر است . يكي مزاياي رينگ طلا جواهرات اين است كه به راحتي مي توان آن را گشاد و تنگ كرد . در صورتي‌كه براي بقيه فلزات آنچنان فعاليت سادگي نخواهد بود .
رينگ تيتانيوم : تيتانيوم عنصرطبيعي به رنگ نقره , خاكستري مايل به سپيد و دشوار ترين فلز جانور در دنيا است . سه برابراستيل مقاوم بوده و مضاعف سفت خيس از طلا جواهرات و پلاتينيوم است و به نسبت آن ها وزن كمتري داراست . تيتانيوم خالص 100 درصد ضد حساسيت بوده و با وجود هر گونه آلرژي به فلزات مي‌توانيد از رينگ تيتانيوم استفاده فرماييد . تيتانيوم به خاطر استحكام و سبكي زخمي نمي‌شود ولي قابل بزرگ يا اين كه تحقيركردن نيست به همين جهت در هنگام خريد اعتنا فرماييد كه سايز مطلوب را گزينش فرماييد .
پلاتينيوم : اين فلز برعكس طلا و جواهرات در صنعت جواهرسازي با خلوص 95 درصد استفاده مي‌شود . فراوان سپيد بوده و فلزي سنگين وزن و چگال است بدين ترتيب از طلاي 18 عيار سنگين وزن خيس است و قيمتي دو برابر طلاي 18 عيار سپيد داراست .
تنگستن : در تكنولوژي عصر نو تنگستن فلزي طاقت فرسا , سفت و بادوام است .

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.