آموزش گريم و پيرايش چشم متناسب با فرم چشم و ابر

۷ بازديد

 

برگه كليدي » زيبايي » چشم » آموزش گريم و آرايش چشم متناسب با فرم چشم و ابر

آموزش روش آرايش صورت متناسب با فرم و حالت چشم ها , فراگيري گام به گام پيرايش چشم با فرم هاي متفاوت چشم درشت چشم كوچك و …

 

در تعدادي پست قبل در مورد گريم و پيرايش پيشاني و ابرو صحبت كرديم و همان طور كه عهد داديم به سلسله مراتب راجب گريم و آزايش كلام مي كنيم . وامروز مي رسيم به بحث گريم و آرايش چشم ها . اميدوارم كه موثر باشه

آرايش چشم متناسب با فرم چشم

 

چشم به پنج قسمت تقسيم مي گردد :

۱ - روي چشم

۲ - كناره ي داخلي چشم

۳ - زير تاج ابرو

۴ - زير آرك ابرو ( زير قله ي ابرو )

۵ - كناره ي خارجي چشم و زير ابرو

گريم و آرايش انواع چشم :

۱ - افرادي كه بالاي چشمشان پف دارا هستند :

دقيقا روي پف چشم را سايه ي تيره ميزنيم . تن رنگ هاي قرمز رنگ , آجري , قهوه اي مايل به قرمز رنگ و صورتي پف چشم را يك‌سري برابر مي‌نمايند در سود از رنگهاي دودي , زيتوني , آبي , و قهوه اي كه تن قرمزي ندارد استفاده مي‌كنيم . ريمل را به كناره ي خارجي چشم ميزنيم وترجيحا خط چشم نمي كشيم .

۲ - اشخاصي كه هم پلك بالا و هم پلك زير شان افتادگي دارااست :

ابتدا چشم را به دو قسمت تقسيم ميكنيم . ( منظور خط ذهني است كه بطور عمودي از مردمك چشم مي گذرد ) خط چشم پلك بالا را از كناره ي خارجي چشم مي‌كشيم و خط چشم پلك زير را از نيمه ي باطن چشم مي‌كشيم . سايه را از كناره ي خارجي چشم در جهت بالا مي كشيم . ريمل را از كناره ي خارجي چشم ميزنيم . نيمه ي داخلي چشم را مداد بژ و نيمه ي خارجي را مداد دودي مي كشيم .

۳ - كساني كه فقط پلك بالايشان افتادگي دارد :

ابتدا چشم را به دو قسمت تقسيم مي كنيم . خط چشم پلك بالا را از كناره ي خارجي چشم ميكشيم . خط چشم پلك پايين را از جايي كه مژه شروع ميشود تا جايي كه تمام مي گردد مي كشيم . ريمل را كناره ي خارجي چشم ميكشيم و سايه را از كناره ي خارجي چشم در سمت بالا مي كشيم .

۴ - كساني كه صرفا پلك پايين شان افتادگي دارااست :

چشم را به دو قسمت تقسيم مي‌كنيم . خط چشم پلك زير را از نيمه ي داخلي مي كشيم . خط چشم پلك بالا را بي نقص ميكشيم . سايه و ريمل را هم بدون نقص مي زنيم . نيمه ي خارجي چشم پايين را مداد بژ مي كشيم .

۵ - كساني كه چشم هاي گرد دارند :

ابتدا چشم را به دو قسمت تقسيم مي‌كنيم . خط چشم پلك بالا را در سوي خارج مي كشيم و خط چشم زير را خيلي كم لابلاي مژه ها مي كشيم . براي كم كردن گردي چشم درون چشم را نيز خودكار دودي ميكشيم و ريمل را هم كناره ي خارجي چشم مي‌زنيم .

۶ - چشم هاي پر رنگ و درشت :

چشم را به سه قسمت تقسيم مي كنيم . خط چشم پلك بالا را دو سوم از كناره ي خارجي چشم مي كشيم . خط چشم پلك زير را از جايي كه مژه شروع مي شود تا جايي كه مژه تمام ميگردد ميكشيم . سايه را از رنگهاي سرد انتخاب مي‌كنيم . ريمل را هم به نيمه ي وسط چشم ميزنيم .

۷ - افرادي كه چشم هاي خمار دارند :

باطن چشم پلك پايين را خودكار دودي ميكشيم . خط چشم پلك بالا را تقريبا هلال مي‌كشيم و ريمل را بي نقص ميزنيم . سايه را هم به طور هلال كار مي‌كنيم .

( همين طور چشم هاي بادامي به خمار نزديك است كه خط چشم بالا را هلال عمل مي‌كنيم و ريمل از كناره ي خارجي چشم تا وسط چشم زده مي‌شود و خط چشم زير را از جايي كه مژه آغاز و تمام مي گردد مي‌كشيم . )

ارايشگاه عروس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.