نسبت هاي زيبايي صورت

ارايش و زيبايي عروس

نسبت هاي زيبايي صورت

۵ بازديد

 

 

 

روان‌شناسان معتقدند كه ظواهر يك بشر براي ابراز وضعيت اجتماعي و توليد تاثير بر ديگرافراد و در فيض ساخت اعتماد به‌نفس و رضايت وي از خويش , مضاعف پراهميت است . كليه انسان‌ها مشتاقانه در انتظار پذيرفتن مشورت كردن از سمت كساني ميباشند كه ميتوانند ضمانت كننده زيبائي و سالمي رخ آنان باشند .

در‌صورتي‌كه صورت را به صورت كلي به صورت يك بيضي در لحاظ بگيريد و آن‌را با يك خط خيالي عمودي به دو نصيب مساوي تقسيم فرمائيد و با خط افقي ذهني ديگري بيضي را به ۴ نصيب مساوي تقسيم فرمائيد , در يك فيس متناسب , محل چشم‌ها روي خط افقي است . درحال حاضر خط افقي را به ۵ نصيب مساوي تقسيم ميكنيم با اين عمل مقدار ارگانيك چشم‌ها معين خواهد شد براين اساس متوجه مي شويد كه مسافت بين دو ديده , برابر با يك ديده است . نصفه بالاي صورت ( بالاي چشم‌ها ) محل قرارگيري ابرو است .

در يك صورت متناسب در صورتيكه از خط افقي تا زير بيضي را به دو نصفه تقسيم كنيم نوك بيني بايستي بر روي اين نقطه واقع شود . در صورتي‌كه خواستيد چشمانتان درشت‌تر به لحاظ رسد مسافت ابروها را بيشتر نمائيد و در شرايطي كه چشمان كشيده مي خواهيد بگذاريد ابروهايتان به نيز نزديك باشند .

نسبت طلايي بين اجزاي صورت

 

جذاب است بدانيد در صورت هاي خوشگل , يك نسبت طلايي بين اجزاي گوناگون آن صورت موجود است كه بخش اعظمي از محققان اين نسبت را در اكثري از اجزاي زيباي طبيعت مثل گلبرگ هاي گل ها , تن پرنده ها , اجزاي تن حشره‌ها و چه بسا استخوان بندي انگشتان دست كشف كرده اند . بر اين اصول در رخ هاي خوشگل وايده آل اين نسبت طلايي ميان خطوط طولي , عرضي و عمودي صورت موجود است . در نسبت هاي عمودي , مسافت خط پرورش موها تا قاعده بيني به قاعده بيني تا زير زنخدان است و همينطور مسافت خطي كه دو مردمك را به نيز وصل مي نمايد تا خط بين دو لب به خط بين دو لب تا زير زنخدان , است .

در اجزاي افقي صورت هاي متناسب نيز اين نسبت مي‌درخشد . براي مثال در‌حالتي كه شما چهره يي ايده آل داشته باشيد نسبت پهنا لب هاي شما به پهنا بيني شما است . براي بررسي اين نسبت ها مي‌توانيد يك عكس تمام صورت از خودتان بگيريد و آن‌گاه اين خطوط را روي آن بكشيد و با يك خط كش آن ها را مقدار گيري كرده نسبت آن ها را با نيز مقايسه نماييد .

در جراحي پلاستيك اين نسبت‌ها فوق‌العاده اهميت دارا‌هستند و در صورت عدم رعايت , تأثير منفي در صورت نهاده و بقيه قسمت‌هاي صورت را نيز بد نشان ميدهند . به عنوان مثال در‌صورتي‌كه يك بيني بيش تر از حد كوتاه شود و نسبت در آن رعايت نشود , اين طور به لحاظ ميرسد كه نصيب پاييني صورت , كشيده و بلند شده يا لب بالا خيلي بلند شده‌است . در شرايطي كه اين نسبت‌ها در صورت كسي به صورت ارگانيك برقرار باشد , صورت وي متناسب و خوشگل قلمداد خواهد شد .

تناسب اندام صورت با جراحي بيني!

 

جراحي پلاستيك بيني , علاوه بر ايجاد تناسب در خويش بيني , رابطه خوشايندتري را بين بيني و ديگر اجزاي صورت برقرار مي*كند . به همين دليل , نبايد بيني را تحت عنوان عضوي جداازهم و جدا درنظر گرفت . ارتباط تنگاتنگ بيني با پيشاني , ديده , لب و زنخدان به گونه*اي است كه هر نقصي در اجزاي صورت , مي تواند بر اين رابطه ظريف تأثير گذارد

 

صورت ابرو ميتواند در ظاهر شما جلوه دهد و يا اين كه جلوه آن را از بين پيروز شود . در صورتيكه ابروي شما به فرم صورت‌تان نخورد , فرم صورت به نيز خورده و صورت آن تغيير تحول ميكند . پس او‌لين گام اين است كه فرم رخ خويش را بشناسيد . مبني بر معيارهاي تعريف شده زيبائي , براي هر فرم صورتي , شايسته ترين و بدترين فرم ابرو توصيه شده‌است

 

براي صورت كشيده شايسته ترين فرم ابرو , ابروي صاف و افقي است و بدترين فرم ابرو , ابروي زاويه‌دار با طول بلند و دم‌كوتاه است . راجع به صورت‌هاي گرد شايسته ترين فرم ابرو , ابروي زاويه‌دار با طول بلند و دم‌كوتاه است و بدترين ابرو , ابروي گرد است . شايسته ترين ابرو براي صورت‌هائي كه چهارگوش مي باشند , ابروي زاويه‌دار و منحني با قوس تيز است افرادي كه صورت قلبي صورت يا اين كه گلابي صورت دارا‌هستند خوب تر است ابروي گرد را گزينش نمايند . بدترين فرم ابرو براي اين اشخاص ابروي صاف و افقي است .

 ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.