خريد وسائل جهيزيه را از كجا آغاز كنيم؟

۹ بازديد



خريد جهيزيه روند زمانبر اما لذت گوشه اي است . ولي مي دانيد شايسته ترين خريد وسايل را بايستي از كجا آغاز نماييد ؟ كدام بخش از منزل حق تقدم بيشتري دارااست ؟ اين مقاله راهنماي شماست
جهيزيه را از كجا آغاز كنيم؟
تحريريه نوعروس / ميترا شكري : شرايط فعلي ديگر نظير دير باز نيست كه از تعدادي سال پيشين وقتي كه هنوز دخترها پشت ميز و نيمكت مكتب نشسته اند , ما‌درها استارت نمايند به خريد جهيزيه و بعداز يك‌سري سال هنگامي قرار است عروس خانم را به منزل ي شانس بفرستند , بروند راز وقت وسايل جهيزيه و ببينند همگي چيز يا اين كه ديرين شده , يا اين كه از مد افتاده يا اين كه ديگر در معاش امروزي روز جاري هيچ جايگاهي ندارد . اينك معمولا خانواده ها پولي را براي جهيزيه در حيث مي‌گيرند , آن را پس انداز مي نمايند و دو ماه ما‌نده كه عروس خانم برود منزل ي شانس آغاز مي كنند به خريد وسايل . براي اين كه خريدتان اوصولي باشد خوبتر است خريد را مرحله به مرحله با ما جلو ببريد . ولي پيشين از خريد حتما بايستي منزل را در حيث گرفته باشيد و بدانيد آشپزخانه و هم اكنون و پذيراتي تان تعدادي متر است و وسايل مورد نظرتان را چطور ميخواهيد در آن بچينيد .
نخستين از كليه تميز كاري
هنگامي كه منزل تان را گرفتيد مي بايست حتما آغاز فرمائيد به نظافت كردن منزل زيرا قرار است وسايل را هنگامي كه ميخريد درون منزل تان ببريد و به‌تدريج با ياري مامان و اقوام تان بچينيد . پس خوبتر است مجدد كاري نكنيد و در به عبارتي گام نخستين وسايل را به ترتيب خريد به منزل بياوريد و با خيال و خاطر راحت رمز جاي خودشان قرار بدهيد .
وسايل درشت و ريز آشپزخانه
وسايل برقي آشپزخانه جز اولي چيزهايي است كه بايستي بخريد . اوليه مبادرت به خريد وسايل برزگ آشپزخانه نمائيد . رنگ و نوع يخچال فريزر و خودرو لباسشويي و اجاق‌گاز معلوم مي نمايد كه شما وسايل ريز برقي ديگرتان را با چه رنگ و مدلي بخريد . بعداز خريد وسايل ريز آشپزخانه نوبت ميرسد به خدمت پلاستيك , خدمت پا سماري و هر آن چيزي كه در آشپزخانه نياز داريد . قبلي از خريد حتما رنگ پلاستيك و تزئينات آشپزخانه تان را تعيين فرماييد تا موقع چيدن خاطر تان راحت باشد . قبلي از چيدن آشپزخانه پرده اي را كه براي آن در لحاظ گرفته ايد نصب فرماييد و بعد از آن آغاز به چيدن فرمائيد تا زيبايي آشپزخانه تان بيشتر به ديده بيايد .

پذيرايي
كامل شدن كردن پذيرايي فعاليت وقت گيري است . شما بايستي به ترتيب مبل , پرده , فرش و تزئينات را خريداري نماييد . بخاطر داشته باشيد گذشته مبادرت به هر خريدي بايستي مبلمان تان را پيشنهاد بدهيد زيرا معمولا سه هفته ارتفاع مي‌كشد تا مبلمان به شما رسد . بعداز توصيه دادن مبلمان مي بايست برويد خريد پرده . ميزان ي پرده ها را بگيريد و آن‌ها‌را پيشنهاد بدهيد . جوري تهيه و تنظيم فرمائيد كه پرده ها يك ديروز از مبل ها به منزل بيايند . پيشين از وصال مبل ها حتما فرش ها را بيندازيد و سپس مبل ها را صحيح رمز جايي كه در حيث گرفته ايد قرار بدهيد .
پس از اين‌كه وسايل با اهميت را خريداري كرديد و چيديد نوبت به سيستم صوتي ميرسد . سيستم صوتي تان را نيز نصب فرمائيد و وقتي كه كه‌اين شغل هاي كليدي به آخر رسيد , استارت فرمائيد به نصب تابلو و ساعت و تزئيناتي كه براي منزل در لحاظ گرفته ايد .
اتاق خواب
وقتي كه دكورا سيون پذيرايي به آخر رسيد و شما تمام كم و كسري هاي تان را از بازار خريداري كرديد , نوبت به اتاق خواب ميرسد . اتاق خواب جزئيات متعددي براي خريد داراست . نياز به تابلو و شمع داريد و اما عكس هايي دو نفره تان كه بعد از آن عروسي همراه شما وارد منزل مي گردند . حتما براي عكس هاي عروسي تان در اتاق خواب تان جا گشوده نمائيد . شايسته ترين جا براي عكس هاي محرمانه , اتاق خواب است . نخستين از كليه تخت خواب را خوشخواب را در اتاق بچينيد , سپس با دقت به رنگي كه براي تزئينات اتاق و پرده ي آن در حيث گرفته ايد خدمت ملحفه را بخريد و به اتاق خواب تان رنگ بدهيد .
ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.