استراتژي براي برگزاري مراسم عروسي كم‌خرج البته دوست داشتني

۱۷ بازديد

لباس عروس را اجاره فرماييد

در صورتيكه در ادامه كاهش هزينه‌ها براي تنظيم خرقه عروس مي‌باشيد , به جاي خريد درپي اجاره كردن باشيد . به غير از مزون‌ها و فروشگاه‌هاي ذي‌ربط , نوعروسان متعددي مي باشند كه خرقه عروسي خويش را براي اجاره يا اين كه فروش در اختيار شما قرار ميدهند .
چنانچه در ادامه خريد يا اين كه دوخت جامه عروس مي باشيد , به جاي مزون‌هاي پر اسم و رسم در خياطي‌ها و توليدي‌هاي كوچك پيرو جامه دلخواه عروسي خويش بگرديد . ممكن است جستن اين توليدي‌ها و خياطي‌ها به آساني ورق زدن ژورنال‌هاي تازه مزون هاي گرانقيمت نباشد , البته هنگامي با هزينه‌هاي به مراتب كمتر خرقه عروس خويش را پيدا كرديد , از هنگامي زماني كه صرف كرده‌ايد , خرسند خواهيد شد .
ليست ميهمانان خويش را كوتاه فرمائيد

به جاي دعوت از ليست بلندبالايي از دوستان عزيز و آشنايان تعداد ميهمان ها خويش را كم نمائيد . اقوام نزديك و دوستان عزيز صميمي را دعوت نمائيد . مطمئنا در يك مراسم محاوره اي و صميمي علاوه بر كاهش هزينه‌ها , به خويش شما هم بيشتر خوش خواهد گذشت .
تشريفات عروسي را تا جايي كه مي توانيد كم نماييد

قبلي از اين‌كه در پي سالن عروسي بگرديد , نيازها و خواسته‌هاي خويش را از يك سالن معلوم نماييد . با مراجعه به تالارهاي عروسي و شركت‌هايي كه سرويس ها مجالس ارائه ميدهند آنقدر با گزينه‌هاي گوناگون و مالامال زرق و برق رو به رو مي شويد كه شايد انتخابي نادرست و لبريز هزينه داشته باشيد . براي كم هزينه شدن مراسم مي توانيد اواسط هفته و روزي كه در آن مناسبت خاصي نيست را گزينش نمائيد .
به‌دنبال برگزاري مراسمي باشيد كه براي شما شور و متانت به همراه داشته باشد . مطمئن باشيد در‌صورتي‌كه به خاطر نظرها ديگرافراد انتخاب‌هايي داشته باشيد كه هزينه‌هاي متعددي براي شما داشته باشد , در آتي خير چندان بدور پشيمان خواهيد شد .
سرگرم حاشيه ها تجملاتي نو نشويد

گيفت عروسي , ميز يادبود مهمانان , عكس اسپورت , مراسم فرماليته و حاشيه ها و ترسيم و رسومات ديگر , تعدادي هنگامي است جاي خويش را در مراسم‌ عروسي گشوده كرده‌اند و جداي صرف هزينه‌هاي هنگفت , دغدغه‌هاي متعددي براي بعضا زوج‌هاي برنا ساخت كرده‌اند . نگراني از سخن مردمان و عقب نماندن از مد روز , و ديده و نيز چشمي سبب شده مراسم عروسي كه قرار بوده يك روز بشاش و دوست داشتني براي يك زوج باشد , به يك فرآيند طولاني و خسته كننده و هزينه بر تبديل شود . حواستان باشد مشغول حاشيه ها تجملاتي تازه نشويد و به تاءمل برگزاري يك مراسم معمولي و راحت باشيد . مراسمي كه مطلوب موقعيت و ذوق و سليقه شما باشد .
دشوار نگيريد

روز عروسي يك كدام از مهم‌ترين روزهاي معاش هر زوج جواني است , البته اين نكته را فراموش نكنيد كه همه‌ٔ اين ترسيم و رسومات و مراسم‌ آغاز معاش مشترك شما است . آغاز معاش مشترك با يك مراسم معمولي و صميمي به مراتب خوبتر از مراسمي ايده آل و رويايي است كه كدروت‌ها و سختي‌هاي متعددي را به‌دنبال داشته باشد . خيلي مشقت بار نگيريد و مطمئن باشيد روزهاي شادتر و بهتري پيرو پيش روي شماست .
خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.