تاثير رنگ پوست در گزينش خرقه عروس :

۱۱ بازديد

يكي ديگر از اصولي كه خرقه عروس را برازنده مي نمايد , اعتنا به رنگ پوست است . در شرايطي كه رنگ تن شما تيره است , خوب تر است خرقه ساتن گزينش نكنيد و در شرايطي كه رنگ پوستي روشن داريد خوبتر است لباسي كه گزينش ميكنيد نباتي باشد . يك تضاد و مغايرت ملايم و متعادل بايستي في مابين رنگ پوست شما و رنگ پارچه خرقه عروسي باشد .

خرقه عروس تازه

خرقه عروس تازه

خرقه عروس تازه

جامه عروس تازه

به مكان عروسي خويش دقت داشته باشيد :

خوبتر است قبلي از خريد خرقه مكان عروسيتان را از نزديك مشاهده كنيد و با محيط آن آشنا گرديد . راحتي يك اصل فراوان كليدي براي تعيين است ; در صورتي موقعيت جامه به نحوي باشد كه به اصطلاح كلافه تان نمايد , خسته و كسل ميشويد . در شرايطي كه تالار مراسمتان كوچك است نبايد لباسي با دنباله خيلي بلند تعيين فرمائيد يا اين كه در‌صورتي‌كه مراسم شما در گلشن اجرا مي شود خوب تر است از ژپون استفاده نماييد تا دامنتان روي زمين كشيده و گِلي نشود .

گلشن عروسي

گلشن عروسي

گلشن عروسي

وضعيت فرهنگي و اعتقادي را فراموش نكنيد!

در شرايطي‌كه سازه به هر عاملي نمي‌خواهيد لباستان گشوده و لختي باشد سراغ جامه هايي با آستين دانتل يا اين كه آستين پوشيده برويد يا اين كه آستين لباستان را با دانتل و دكمه پنهان به خرقه متصل نماييد . پوشيدن كت جدا خير صرفا قشنگ نيست بلكه سبب ساز ميشود از جذابيت خرقه عروس شما كم شود .

شنل جامه عروس

ذوق و سليقه فردي خودتان را مورد علاقه داشته باشيد :

فراموس نكنيد اين شما مي‌باشيد كه مي بايست خرقه عروس را بپوشيد خير ديگران! پس هنگام گزينش جامه لحاظ را خودتان بدهيد . اما اين بدان شكل نيست كه مشورت كردن نكنيد البته در غايت با اعتنا به قوانيني نظير : صورت ظاهري , مد فصل , دارايي و بعد از پژوهش ها و پند هاي دور و بري ها گزينش پايان با خودتان باشد و در‌اين حين , روياي كودكي خويش را هم فراموش نكنيد!

انتخابي براي يك شب!

تور عروس يك وسيله زينتي تاثيرگذار در زيبايي عروس به حساب آورده مي شود . وجود تور , عروس را از ساير افراد متمايز مي نمايد و منجر مي گردد در مهمترين شب معاش سبك و سياق گوناگون داشته باشد .
طبق سنت كشور ايران , عروس خانم ها هنگام عقد تور را روي صورت مي اندازند و بعداز اعلام كردن آري , داماد تور را از روي صورت برمي داراست . در‌حالتي كه به شب رويايي معاش تان نزديك ميباشيد , بايستي با اشكال تور عروس آشنا گرديد .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.