مهمترين نكات آرايشي عروس خانم ها

۸ بازديد



atisam . com> فكر كنيد طي روز عروسي در طول عكاسي و فيلمبرداري در گلشن و يا اين كه در تالار آرايش و پيرايش عروس خانم عالي به لحاظ نرسد , بعداز فرم و زيبايي صورت , نقش ميكاپ آرتيست ماهر دوچندان پررنگ است . پيرو اين پست عروس خانم ها نكاتي را خواهند فراگرفت كه به زيبايي هرچه بيشتر آن ها در مطرح ترين و ولي شايسته ترين شب معاش شان ياري زياد متعددي خواهد كرد .
پيرايش عروس يك ميكاپ با توجه و موزون است كه نشان دهنده هنر دست آرايشگر است , فراگيري اين آرايش و پيرايش به طور بدون نقص مقدور نيست زيرا ميكاپ تابع مد است و با تمرين و خلاقيت ميتوانيم يك ميكاپ عمل ماهر شويم .


زيرسازي آرايش و پيرايش عروس
۲۴ ساعت بعداز تطهير مي‌توانيم آرايش و پيرايش را انجام دهيم , پوست هاي متعدد را براي زير سازي به ۲ جور تقسيم مي‌كنيم :

۱ – پوست نرمال كه جوش و لك هاي شايان توجه ندارد .
۲ – پوست مريض كه دارنده جوش يا اين كه جاي آن و ماه گرفتگي و … است .

۱ – پوست نرمال :
ابتدا بسته به دسته پوست ( كم آب يا اين كه چرب ) از يك كرم مرطوب كننده استفاده مي‌كنيم آن‌گاه يك لايه كرم پودر به رنگ خويش پوست مي‌زنيم سپس با استفاده از كرم پودر فشرده ( پن استيك ) و يك تكه ابر لك ها و ضوائد پوست را مي پوشانيم و ۱دقيقه حوصله مي‌كنيم آن‌گاه از رنگ كرم پودر متبوع خويش ( روشن يا اين كه برنز ) استفاده ميكنيم .

۲ – پوست مريض :
مدل كرم پودر اين پوست گوناگون است و خوب تر است از اثاثيه گريم استعمال شود , پس از كرم مرطوب كننده با ابر يا اين كه خودكار از كرم پودر درماكالر كه منحصر اين گونه پوست است استفاده كرده و عيوب پوست را مي پوشانيم آن گاه با يك كرم پودر به رنگ متبوع پوست را يكرنگ ميكنيم .
كرم پودر را تا جايي كه گريبان خرقه گشوده است مي بايست بزنيم , از كرم پودر تك رنگ استفاده نكنيد ; خصوصي رنگ هاي رز و بژ را با يكديگر مخلوط نماييد تا رنگ متبوع را بدست بيايد .

آرايش و پيرايش ديده عروس
بعداز زيرسازي آرايش و پيرايش ديده را آغاز مي‌كنيم . در صورتيكه مي‌خواهيم از مژه تصنعي استفاده كنيم از مژه هاي تك استفاده مي‌كنيم و آن را به مقدار مناسب كوتاه كرده و يك مژه ارگانيك صحيح ميكنيم بعداز كم آب شدن چسب مژه ها را با فرمژه وضعيت داده و از يك ريمل سبك و رقيق استفاده مي‌كنيم . مژه هاي رديفي موقعيت غير نرمال و بادبزني داشته و در اثر گرما و تعريق صورت گشوده مي‌شوند . فعلا , آرايش و پيرايش ديده بيشتر موقعيت نگارگري دارااست و از سايه هاي يك‌سري رنگ ففط تحت عنوان شالوده عمل استفاده مي توان به اين صورت كه رنگ و جور سايه را با دقت به جور انتخابي زده و روي آنرا با ژل واكليل , نگين و سايه هاي نصفه كم آب پباده سازي ميكنيم . گونه پباده سازي و رنگ آن تابع ضابطه خاصي نيست و به لحاظ و ذوق و سليقه آرايشگر وابسته است , كشيدن خط ديده به دسته سايه بستگي داشته و در برخي نوع ها بكاربرده نميشود . پس از اتمام فعاليت سايه , مژه ها را ريمل زده و در صورتي‌كه انتهاي مژه ها آغشته به سايه شده خودكار خودرا در مايع ريمل زده آنرا اصلاح مي‌كنيم .

آرايش و پيرايش اشكال عروس
براي زدن رژ جور ابتدا بايستي انتخاب كنيم كه انگيزه از زدن آن لاغر كردن است يا اين كه پرحجم نمايش دادن كه‌اين بستگي به فرم صورت فرد دارااست . به صورت كلي براي پر رنگ كردن از رنگ هاي روشن و درخشان با بدن صورتي وبراي لاغركردن و كم حجم كردن از رنگ هاي مات و تيره با بدن قهوه اي استفاده ميكنيم . اما در پوست هاي برنز از رنگ هاي صورتي و بنفش استفاده نمي‌‌كنيم زيرا در صورت شرايط كبودي به‌وجود مي‌آيد .

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.