نكات اساسي پيرايش صورت

ارايش و زيبايي عروس

نكات اساسي پيرايش صورت

۶ بازديد

۱ـ گذشته ازاينكه قلم خط ديده يا اين كه خط لب خويش را بتراشيد آن را به بازه زماني ۱۰ دقيقه باطن يخدان فريزر يا اين كه سردخانه قرار دهيد . با اين فعاليت خودكار مقداري محكم مي شود و هنگام تراشيدن و تيز كردن نمي‌شكند .
۲ـ در‌صورتي‌كه چشمان‌تان گود رفته است خوبتر است به جاي خودكار خط ديده از گونه مايع آن استفاده فرماييد .
۳ـ هنگام استفاده از ريمل براي اين‌كه صورت‌تان لك نشود , خوب تر است لايه ظرافت از ريمل را تنها روي مژه فوقاني بكشيد . آن گاه با استفاده از فرچه ريمل مژه‌هاي بالا و ذيل را ريمل بكشيد تا عده نشود .

۴ـ قبلي از فر دادن مژه‌هاي خويش , ابزار اختصاصي آن را براي يك‌سري ثانيه با سشوار گرم فرماييد . همين گرماي ناچيز , فر مژه را براي مقطع طولاني‌تري محافظت مينمايد .
۵ـ هنگام خريد كرم پودر , رنگ آن را در نصيب داخلي مچ دست خويش آزمايش نمائيد . پوست اين نصيب از دست رنگ محصول متبوع را دقيقا به عبارتي طوري نشان ميدهد كه روي صورت‌تان جلوه خواهد داشت .
۶ـ براي اين‌كه كرم پودر بازه بيشتري روي چهره‌تان استمرار بياورد , كافي است يك قطره از مرطوب‌كننده‌تان را روي آن بريزيد . با اين عمل درخشش كرم پودر هم بيشتر خواهد بود .

۷ـ كرم پودر مي بايست آخري چيزي باشد كه روي فيس خويش به عمل مي بريد . براين اساس , توانمند خواهيد بود هر مدل لك ناشي از ساير مواد آرايشي را بپوشانيد .
۸ـ زماني از رژ مات استفاده مي كنيد , طبيعتا روي لب خويش حس بي آبي خواهيد كرد .
براي اين كه اين واقعه نيفتد , كافي است پيشين از استفاده از اين دسته رژ لب , از يه خرده روغن ( بلسان ) لب استفاده نمائيد . آن گاه كه عمل پيرايش ديده و باقي صورت را تمام كرديد , از رژ مات استفاده فرماييد . تا اين زمان ديگر روغن جذب لب‌ها شده‌است
۹ـ براي اين كه رژ لب تداوم بيشتري روي لب‌تان داشته باشد , قبلي از استفاده از رژ روي لب‌تان , خط لب بكشيد . بعد از آن بر روي خط لب , رژ بماليد .
۱۰ـ خط لب بر رژ لب مقدم است . در حالتي كه بعداز رژ لب نو بخواهيد از خط لب استفاده فرمائيد , كاركشته نخواهيد بود خط لب ارگانيك خويش را به صحت پيدا نمائيد .


۱۱ـ رژ لب خويش را حتما باطن فريزر مراقبت فرمائيد تا بيشتر قدمت نمايد .
۱۲ـ هنگام خريد رژ لب هيچوقت تستر را روي لب خويش تست نكنيد . اين عمل مضاعف غيربهداشتي است . خوب تر است رژ را روي نوك انگشتان خويش آزمون فرمائيد .
۱۳ـ بعداز اين‌كه از رژ لب استفاده كرديد , انگشت اشاره خويش را درون دهن خويش فرو ببريد و به آرامي خارج بكشيد .
رژ مازاد به انگشت‌تان مي‌چسبد و خارج مي آيد و ديگر مزاحم دندان‌تان نخواهد شد .
۱۴ـ ‌اگر از رنگ رژ لب خويش خوش‌تان نمي‌آيد , آن را به دور نيندازيد . كافي است آن را با ديگر رنگ‌‌ها تركيب فرمائيد تا به ادغام رنگي مورد علاقه‌تان برسيد .
۱۵ـ خانم‌هاي پير خوبتر است به دور رژ لب‌هاي مات و درخشان را خط بكشند و فقط از رژ لب‌هاي چرب استفاده نمايند .
۱۶ـ از رژ‌هايي كه رنگ پرتقالي و قهوه‌اي دارا هستند كمتر استفاده فرمائيد زيرا سبب ساز زرد رنگ شدن دندان‌ها مي شود .
۱۷ـ در‌صورتي‌كه رژ ‌لب‌تان شكسته است , كافي است شعله كبريت يا اين كه فندك را زير نصيب شكسته بگيريد و هنگامي آغاز به آب شدن كرد , آن را روي نصيب اساس به آرامي بفشاريد . آن گاه آن را راز و ته نمائيد و فارغ از درپوش به دوران ۵ دقيقه باطن سردخانه بگذاريد .
۱۸ـ در صورتي‌كه لب‌هايتان گوشتي و قطور است خوب تر است خط لب را صرفا در نصيب فرنگي خط لب ارگانيك خويش به فعاليت ببريد .
۱۹ــ براي اين‌كه فنجان يا اين كه ليواني كه از آن مي نوشيد , رژي نشود كافي است گذشته از نوشيدن با احتياط و مخفي كاري تمام , مرحله تماس آن را با نوك لهجه خويش پاره اي تر فرماييد و آن‌گاه فنجان يا اين كه استكان را به دهن ببريد .
۲۰ـ سايه ديده تيره مي تواند نقش خط ديده را نيز بازي نمايد . فرچه‌اي تخت را مرطوب كرده و در سايه ديده تيره فرو ببريد . بعد از آن آن را روي خط مژه بكشيد و به مسافت مو جود بين مژه‌ها اعتنا نمائيد . سپس , همين رنگ را بالاي خط مژه هم به فعاليت ببريد .
ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.